House

Kulit Bersih, Cerah dan Gebu dengan Set D + ESP!


Alhamdulillah.. hari ni saya nak bercerita tentang pengalaman dan kegembiraan seorang customer saya, Pn Faezah. Beliau sebelum ni mengalami masalah eczema, namun setelah mencuba [emember_protected]Set D + ESP, eczema beliau beransur kurang dan semakin sembuh!

Dan menariknya, beliau mengatakan, sebelum ni telah mencuba pelbagai ubat termasuklah ubat doktor, tapi tak memberi kesan. Siap bagitau saya, hebatnya penangan Shaklee ni sampai “kalah ubat doktor!” Alhamdulillah..

Dan seperti biasa, semua customer saya akan dapat TIPS CANTIK bagaimana  nak menggunakan produk Shaklee ini sebaiknya. Selepas mengamalkan tips tersebut, kulit Pn Faezah menjadi bersih, cerah dan gebu.. Dan sememangnya kegembiraan beliau memang saya dapat rasai walaupun hanya berhubung melalui sms. 

Ini antara perbualan kami yang menggambarkan kegembiraan beliau:

 

 

 [/emember_protected]

 

[emember_protected]Alhamdulillah.. saya pun turut gembira bila customer saya happy.. Mana taknya, kulit yang selama ni ada masalah eczema, beransur pulih, dan kulit pun menjadi super duper cantikkss.. [/emember_protected]

Untuk makluman anda, Set D (mengandungi vitamin B, C dan E) dan ESP ni merupakan supplement yang sememangnya berkesan untuk kulit dan juga kesihatan kita. Jadi memang berbaloi mecubanya. 

Nak kulit cantik dan dapatkan TIPS CANTIK dari saya? Jom buat pembelian hari ini juga. Sila pm Fb saya / call / email untuk dan pastikan anda anda membuat pembelian di MommyIskandar.Com ya.. Tips Hanya Untuk Customer Saya Sahaja!

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: