House

Kulit Cantik Sekata, Parut Jerawat Tiada Lagi Dengan Set D dan ESP


Bagi yang mengalami masalah jerawat, parut dan tona kulit tidak sekata, saya pasti dah bermacam produk kosmetik anda gunakan.. Tak sesuai kosmetik A, kosmetik B pula, dan adakalanya penggunaan kosmetik sembarangan menyebabkan kulit muka anda lebih teruk dari asalnya..

Jika anda mengalami masalah kulit, antara perkara yang perlu dititkberatkan ialah pemakanan. Bukan setakat menghadkan pemakanan yang dipercayai menyebabkan jerawat atau kulit semakin teruk, anda juga perlu mengambil pemakanan yang dapat meningkatkan penghasilan sel baru, sekaligus merawat dari dalam.

Kulit cantik sekata, parut jerawat tiada lagi dengan Set D dan ESP telah terbukti dengan testimoni di bawah. Cik Puan Yang comel nie kulitnya berjerawat sebelum mengambil Shaklee. Hanya selepas 2 bulan mengambil dengan konsisten, kulitnya cantik, cerah dan berseri, malah parut jerawat tiada lagi! Let's the picture talk ya..

 

 

Dan ini pula testimoni Pn Migafa yang turut menggunakan Set D dan ESP. Mempunyai kulit yang sensitif dan jerawat banyak naik masa datang bulan. Alhamdulillah, selepas menggunakan Shaklee, kulitnya semakin baik, parut dah pudar dan kalau datang bulan pun, jerawat cuma keluar sebiji je.. Bestkan?

 

 

 

Kenapa ramai yang kagum bagaimana Set D dan ESP boleh membaikpulih sel kulit dengan cepat kan? Ini kerana vitamin yang terdapat dalam Set D (vitamin B, vitamin C dan vitamin E) merupakan vitamin asas dan penting untuk pembinaan sel kulit baru yang sihat. ESP juga membantu menghasilkan sel-sel baru dengan lebih cepat, dan jika kulit anda berparut, ESP adalah wajib ya.. 

Justeru, walau mahal mana pun kosmetik luaran yang anda gunakan, tetapi sel kulit anda tidak sihat, memang sukar untuk dapatkan kilit cantik yang anda idamkan. Supplementkan kulit anda hari ni.. dalam masa 1-3 bulan, anda akan dapat melihat kesan yang menakjubkan!

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni Set Skincare Shaklee, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Kulit Cantik Sekata, Parut Jerawat Tiada Lagi Dengan Set D dan ESP

  1. Pingback:Set D Shaklee: Set Kecantikkan Terbaik

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: