House

Tips Dan Petua Cara Putihkan Muka Dengan Berkesan


Tips dan petua cara putihkan muka

Tips dan petua cara putihkan muka dengan berkesan. Apa tips tu? Mesti semua teruja nak tau kan. Dan ni bukan tips kosong tau, dah ramai yang menjadi semakin putih, bersih, glowing mowink gituu..

 

Okey tips dan petua cara putihkan muka dengan berkesan yang pertama ialah kena minum banyak air kosong. Timbang berat badan anda. Berat 25 kg bersamaan dengan minum 1L air. Jika berat anda 50 kg, wajiblah minum 2L air kosong, dan seterusnya. Ini hanya secara asas sahaja ya, jika anda ada mengambil suplement, seorang yang bersukan dan kuat berpeluh, perlu lebih banyak air sebenarnya. Pendek kata, nak cantik amik 3L air terus je.. Senang nak kira kan..

 

Tips dan petua cara putihkan muka dengan berkesan yang kedua, rajin-rajinkanlah cuci muka sebelum tidur. Kalau anda tak bermake-up di siang hari, tetap kena bersihkan muka sebab muka kita terdedah kepada debu dan bahan kimia yang kotor. Lebih bagus juka disertakan toner dan krim malam sekali. Bagi yang bermake-up, tak boleh tidak, mesti juga-juga cuci muka anda sebelum tidur!

 

Tips dan petua cara putihkan muka dengan berkesan ketiga, amalkanlah Suplement Untuk Kulit Cantik. Bukan badan je perlu suplement untuk kesihatan, muka juga sangat perlu untuk sel-sel baru di kulit wajah dapat tumbuh dengan cepat.

 

TAPI AWASSS!!! Jangan sembarangan ambil produk atau suplement yang belum tentu selamat tau. Banyak produk terkini yang pakai je terus putih. Makan 3 hari boleh putih.. Ikut logik akal.. camana boleh putih? Mesti ada bahan kimia kan..

 

Nak Suplement yang terbukti berkesan dan selamat, pilihlah Shaklee! Tak percaya Shaklee boleh membantu memutihkan  muka anda? Let's the pictures talk!

 

lina

 

 

 

testi skincare

 

 

tips kulit putih

 

 

Bestkan? Sapa nak kulit putih melepak-lepak macam ni, jom ambil Set Kecantikkan Shaklee. Apa ada dalam Set Kecantikkan Shaklee untuk putihkan kulit ni? Jom kita lihat..

  1. ESP – Protein terbaik di pasaran yang membantu mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit baru. menghilangkan cerca dan parut di wajah kita.
  2. Vitamin C – Membekalkan kolagen yang penting untuk kecantikkan kulit. Testimoni kedua hanya mengambil Vitamin C Shaklee selama setahun. Hasilnya? memang awesome kan!
  3. Vitamin E – Vitamin terpenting untuk kecantikkan kulit. Kombinasinya bersama Vitamin C dan ESP membantu memutihkan kulit, menghilangkan jeragat dan membuatkan

 

Alhamdulillah, Shaklee antara syarikat yang melaburkan berbillion ringgit setiap tahun untuk memastikan keselamatan dan keberkesanan setiap produk. Dah lebih 50 tahun produk-produk Shaklee, so jangan risau, memang selamat dan berkesan.

 

Sapa nak muka putih melepak-lepak, marilah contact saya ya. harga terbaik untuk anda semua.

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: