House

Masalah Senggugut Setiap Bulan?


Masalah senggugut setiap bulan?

Masalah Senggugut Setiap Bulan? 

 

Siapa sini mengalami masalah senggugut setiap bulan? Saya teringat semasa di kolej dulu, ada seorang kawan ni setiap bulan mesti dia ada cuti sakit. Kiranya 3 hari pertama haid tu memang kesian sangat tengok sampai berguling-guling peluk bantal.

 

Kiranya cikgu-cikgu di kolej tu pun dah faham la masalah kawan saya ni dan tak banyak soal jika dia tak dapat hadir kelas 2-3 hari tu. Walaubagaimanapun, sebagai kawan, saya memang simpati dengan keadaan dia. Masa tu mampu belikan panadol atau panadol menstrual untuk dia, belikan makanan atau apa-apa yang dia perlu. Tu je dapat bantu..

 

Sangka saya ia penyakit wanita yang tak dapat diubati. Rupa-rupanya saya silap. Setelah mengenali Shaklee, baru saya tau berapa ramai wanita di luar sana yang berjaya mengurangkan sindrom PMS (premenstrual syndrome) yang biasanya berlaku beberapa hari sebelum datangnya haid.

 

Antara petanda Sindrom PMS ni ialah mengalami sakit perut, sengal-sengal dibahagian ari-ari dan bawah perut, sakit belakang dan juga pinggang serta “mood swing” beberapa hari sebelum datangnya haid. “Mood swing” ni lah yang selalu kita nampak orang perempuan ni kejap sensitif, kejap nak marah, kejap sedih.. Emosi tak stabil.

 

Jadi untuk mengatasi masalah senggugut dan Sindrom PMS ni, saya sarankan anda menggunakan GLA Shaklee dan B Complex. GLA membantu menstabilkan hormon kita sebab sindrom PMS ni seperti yang kita tahu, salah satu puncanya alah hormon tak stabil. Manakala B Complex pula membantu mengurangkan sindrom PMS dan meredakan ketidakstabilan emosi.

 

Antara testimoni customer yang gembira kerana tidak lagi menderita senggugut setiap kali datang haid..

 

 

Masalah Senggugut Setiap Bulan?

Masalah Senggugut Setiap Bulan?

Alhamdulillah, testimoni yang hebat dari customer-customer kami. Jika anda menghadapi masalah sengugut setiap bulan dan juga dan sindrom PMS, cubalah GLA dan B Complex Shaklee. Sememangnya terbaik, selamat dan berkesan.

 

Dapatkan produk Shaklee anda hari ini juga! Hubungi saya seperti di bawah..

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: