House

Set Bersalin Shaklee Murah dan Berkesan


Set Bersalin Shaklee Murah dan Berkesan

Set Bersalin Shaklee Murah dan Berkesan? Alhamdulillah, setelah mengambil dan merasai sendiri pengalaman berpantang dengan Set Bersalin Shaklee, memang terbukti, semua testimoni yang customer saya berikan sebelum ni tepat belaka.

 

Walaupun baru 16 hari berpantang, di mana saya bersalin secara pembedahan atau ‘caesarean', namun saya dah boleh menguruskan sedikit sebanyak kerja rumah, dan juga bisnes online. 

 

Mak bidan yang datang urut saya pun terkejut dan bagitau saya nampak sihat dan tak nampak macam orang sedang berpantang. Wah! Class giteww penangan Shaklee. Alhamdulillah.. memang saya rasa sihat dan bertenaga.. Cuma tak boleh lasak sangat sebab luka pembedahan masih belum sembuh sepenuhnya. Kena berpantang juga.. 

 

Apapun, pengalaman sendiri berpantang dengan set bersalin Shaklee memang best. Luka cepat kering, badan bertenaga, susu meriah.. pendek kata memang puas hati! Kalau dulu saya mengenali Shaklee melalui set penyusuan, kali ni, saya sendiri dapat merasai kehebatan set bersalin shaklee murah dan berkesan!

 

Kalau anda mommies yang sedang mencari set bersalin, cubalah Set Bersalin Shaklee Murah dan Berkesan. Memang terbaik dan insyaAllah mesti puas hati! Harganya? Sangat berpatutan dan murah, bergantung pada budget anda.

 

Oh ya, ada yang bertanya, tak sejuk badan ke tak ambil jamu? Cukup ke dengan suplement? Jawapan saya: Sangat cukup! Dan untuk memanaskan badan pula, saya mengambil Omega Guard Shaklee yang mampu memelihara badan saya dari sejuk-sejuk, memanaskan badan dan juga membantu mengurangkan sakit badan dan sakit sendi yang biasa dialami ibu lepas bersalin. Dan lagi, Omega sangat bagus untuk otak bayi.. khasiatnya akan disalurkan kepada bayi melalui susu ibu.

 

Pendek kata, set bersalin shaklee complete ALL IN ONE. Jika nak panaskan badan tambah OMEGA. Nak susu meriah tambah ESP. Tak nak sembelit, tambah OSTEMATRIX. Jika anda cuma nak set bersalin sahaja, ada 4 produk asas iaitu B COMPLEX, VITALEA, VITAMIN C DAN ZINC. Semuanya ada peranan masing-masing, boleh klik DI SINI untuk detail lanjut ya.

 

Alhamdulillah, entry kali ni hanya testimoni dari saya sebagai pengguna. InsyaAllah di masa akan datang akan upload lebih banyak testimoni customer.  Jika anda nak lihat TESTIMONI customer sebelum ni, boleh klik DI SINI.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: