House

Eu-Four Set Plus Kombinasi Terbaik Penyusuan Semasa Berpantang


Hari ni saya terpanggil untuk bercerita salah satu Set Penyusuan terbaik selain 3M, iaitu Eu-Four Set Plus. Ini kerana ramai ibu-ibu mengandung di luar sana mahukan kepastian, set apa yang betul2 selamat untuk mereka. Sebelum tu, jom kita tengok  apa ada dalam set ini?

  • Vitamin C
  • Vitamin B dengan asid folic
  • Multivitamin dengan zat besi
  • Kalsium dengan vit D dan K
  • Energizing Soy Protein (ESP)

Apa beza set ini dengan Set 3M? Set ni sama dengan set 3M kecuali ia tidak mengandungi Alfalfa. Alfalfa merupakan salah satu dari milk booster tetapi untuk ibu-ibu yang sedang berpantang, alfalfa tidak digalakkan kerana alfalfa boleh menyebabkan jaundice semakin meningkat dan ada sesetengah bayi yang baru lahir alah terhadap alfalfa. Jsuteru, untuk ibu-ibu dalam pantang, set Eu-Four Set  Plus ini adalah terbaik.

Kenapa saya katakan terbaik? Sebab set ini berupaya mempercepatkan penghasilan susu ibu, dan pada masa yang sama memberi tenaga dan mampu mempercepatkan penyembuhan luka bersalin. Dan, bonus untuk ibu-ibu semua, susu ibu akan menjadi lebih berkhasiat, pekat dan berzat, di mana bayi anda juga akan lebih kuat serta tidak muda dijangkiti penyakit.

Jom tengok testimoni ibu-ibu yang telah mencuba set ini..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, Pn Zura dan ambil set ni sejak awal berpantang dan hasilnya 2000 oz stok susu. Bukan mudahkan? Semestinya usaha mengepam yang kerap di samping pengambilan supplement secara konsisten membantu Pn Zura mengumpul stok dengan jayanya..

Dan berita menarik untuk anda semua, Eu-Four Set Plus ini boleh diambil seawal ibu mengandung lagi. InsyaAllah, supplement ini memang sangat membantu menyihatkan badan ibu, di samping menyediakan badan ibu ke arah penyusuan yang berjaya.

Berminat mencuba set Kombinasi Terbaik Penyusuan Semasa Berpantang ini? Hubungi saya untuk info lanjut, konsultasi percuma hanya dari mommiskandar.com. Hubungi saya di farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS.

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

6 comments on “Eu-Four Set Plus Kombinasi Terbaik Penyusuan Semasa Berpantang

  1. nor suriani on said:

    Asalam…berapa harga set ni yer…

  2. Nurulasikin on said:

    Saya sgt berminat utk mengetahui lebih lanjut ttg Eu-Four Set Plus ni. Lebih2 lg skrg sy hamil ank sulung dan mahukn yg terbaik utknya. Lagipula sy sering mengalami sakit2 blkg bdn dan kekejangan d bahagian betis sejak usia kandungan 4 bulan (skrg masuk 6 bulan). sy ingin mendapatkan set percubaan Eu-Four Set Plus. Bagaimana sy boleh mendapatkannya?

  3. razilah on said:

    Salam..tolong pm saya harga set Eu-Four Set plus ni…

  4. nad on said:

    Salam farah…

    Saya skrg pregnant 26 weeks…masa 1st baby dulu susu x byk…x sampai 6 bulan dpt susu kan baby…sedih sgt….

    blh bg suggestions tak set mana yg sesua utk saya…blh ambil start dari pregnant kan?

    nanti farah bg harga utk setiap set yer….
    TQ

  5. zue on said:

    salam..
    sy dijangka bersalin bulan jun ini dan bercadang nk beri full breastfeed…kalo dilihat dr pembacaan sy kt blog nie mcm set Eu-Four Set yg boleh sy ambil masa berpantang nti… (betulkan sekiranya sy silap.. :p)

    so, boleh sy taw harga dan bagaimana cara utk sy dptkan set ini sekiranya sy berminat…

    tima kasih…

    regards,
    zue…

  6. Nik Yani on said:

    salam kak farah….

    sy nak set yg ni….blh detail kan tak???

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: