House

BB Cream Shaklee


BB Cream Shaklee terbaik

Assalamualaikum. Alhamdulillah Shaklee telah memperkenalkan satu lagi rangkaian produk skincare Youth baru, iaitu BB Cream yang disukai ramai. Mesti ramai yang tertanya-tanya, bagus ke BB Cream Shaklee ni kan? Sejujurnya BB Cream ni memang best. Dijamin anda akan menyukai pada cinta pandang pertama.. hehe..

Apa yang istimewanya BB Cream Shaklee nie? Teksturnya yang ringan, hasilnya yang cantik dan menakjubkan bila dah apply pada wajah kita, dan yang paling best ia tahan selama 8 jam. Sebelum saya berceloteh lebih panjang, mari kita lihat apa kandungan dalam BB Cream ni yang menjadikannya sangat best!

5 Kandungan Istimewa BB Cream Shaklee ialah.. Kelima-lima kandungan ini bukan sahaja menjadikan BB Cream ini cantik dipakai, namun ia juga mampu merawat dan mencantikkan kulit wajah kita. Bestkan? 

kandungan BB Cream Shaklee

 

Dah tau apa kandungannya, mari kita lihat apa kelebihan BB Cream Shaklee ini berbanding produk lain di luar sana:

kelebihan BB Cream Shaklee

 

Bukan sahaja BB Cream kami terdiri daripada bahan-bahan semulajadi dan tanpa bahan kimia, namun ia mempunyai formulasi khas untuk mencantikkan kulit dan mengelakkan kulit kita dari kering. Bonus! Ia juga mengandungi SPF 30 untuk melindungi kulit kita..

 

Cakap banyak pun kalau tak ada testimoni mesti tak confident anda nak cuba kan.. Meh saya belanja beberapa testimoni yang dah cuba.. layannnn

 

testimoni BB Cream Shaklee 1

Alhamdulillah, tampil lebih berkeyakinan dan cantik dengan BB Cream ini. Usah ragu, usah fikir panjang, dapatkan BB Cream anda hari ini juga ya..

Untuk yang nak mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Gombak dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302/BBCeamShaklee

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: