House

ESP Sachet Shaklee


ESP Sachet

Hai Assalamualaikum! Hari ni saya nak share satu berita gembira buat semua peminat ESP Shaklee. ESP sekarang ada dalam bentuk mudah di bawa iaitu dalam bentuk sachet. Alhamdulillah, ESP sachet Shaklee ni dah sampai ke rumah saya semalam.

Happy sangat nak cuba..tapi malangnya semua dah habis diborong oleh pencinta ESP di luar sana, sebelum saya sendiri dapat merasmikannya.. sob..sob..sob..

Walau sedih sebab tak dapat nak posing dan rasa ESP sachet Shaklee ni, tapi tak mengapa, dah submit order laju-laju di website Shaklee. InshaAllah akan terima lagi 2-3 hari bekerja.

 

Apa yang saya nak cerita di sini, kenapa ESP Sachet Shaklee ni laris sangat di pasaran walaupun baru sahaja dilancarkan, sebab ia mudah di bawa ke mana-mana.. Hanya:

  1. Koyak
  2. Tuang
  3. Minum

Dan anda akan dapat merasakan kesedapan dan khasiatnya yang super duper best!

 

 

ESP Sachet Shaklee ni juga sangat sesuai untuk mereka yang bekerja, senang nak bawa ke pejabat, mereka yang suka travel dan mereka yang sibuk. 

Selain itu, jika anda kali pertama nak mencuba ESP sachet, anda juga boleh mendapatkan ESP sachet ini sekotak dengan harga yang sangat berpatutan, iaitu cuma rm 98 harga jual, dan nak harga murah join ahli terus ya..cuma rm 79 sahaja!

 

Dan sekarang sedang promosi pre-launched, beli 3 kotak FREE 1 kotak. Dalam 1 kotak ni pula ada 10 sachet. Memang berbaloi-baloi. 

 

Untuk yang nak mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Gombak dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302/ESPSachet

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “ESP Sachet Shaklee

  1. Senang bila dah ada yang peket. Nak bawak travel boleh jimat ruang bag. Kalau dulu kena bawak canister 1 tong. Kini dengan sachet, mudah sangat.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: