House

Cara Atasi Anak Kerap Demam


Jika anak kerap demam, pasti kita sebagai ibu bapa susah hati memikirkannya. Ye lah boleh kata setiap bulan demam. Dekat sikit dengan rakan yang batuk ke, selsema ke.. anak kita yang demam dulu esoknya. Jadi di sini saya sekadar nak berkongsi pengalaman cara atasi anak kerap demam. 

 

Bagaimana cara atasi kerap demam ? Selain memastikan mereka minum air kosong yang banyak, makan makanan yang sihat dan buah serta sayuran.. eh cop, sayuran? Sedihnya anak saya semua tak makan sayur. Jadi sebagai ibu, saya usahakan memberi suplemen untuk menampung kekurangan zat sayuran dalam pemakanan seharian anak. 

 

Dulu memanglah saya was-was nak bagi anak suplemen. Ye lah, orang cakap tak bagus, nanti buah pinggang, hati boleh rosak kalau ambil suplemen tu. Itu sebelum saya kenal Shaklee. Selepas kenal dengan Shaklee dan saya yakin yang Shaklee hanya menggunakan bahan terbaik dan 100% semulajadi dan organik, saya tak ragu memberi minyak ikan Shaklee pada anak saya.

 

minyak ikan terbaik dunia

 

Minyak ikan Shaklee dikenali sebagai Omega Guard. Berbeza dengan minyak ikan di luar sana, Omega Guard mengalami penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega yang paling tulen dan paling semulajadi, di mana dalam masa yang sama ia menyingkirkan bahan merbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dan PCB (polychlorinated biphenyl yang merupakan bahan kimia industri yang sangat bertoksik).

 

Selain meningkatkan sistem imun anak, ia juga menyihatkan peparu, dan membantu meningkat IQ anak dan memudahkan mereka dalam pembelajaran mereka. Selain anak tampil lebih sihat dan tak mudah demam, anda juga akan mendapati anak anda lebih fokus dalam pelajaran mereka. 

 

Beberapa testimoni ibu ayah yang telah memberi Omega kepada anak mereka..

cara atasi anak kurang demam

 

 

cara atasi anak kurang demam

 

 

cara atasi anak kurang demam

 

cara atasi anak kurang demam batuk selsema

 

Alhamdulillah semuanya berpuas hati dengan Omega sebagai makanan tambahan yang membantu kesihatan anak mereka. Prevention better than cure kan? Kalau boleh elak anak kita demam dan ada caranya, kenapa kita tak cuba?

 

Lebih banyak testimoni dan info lanjut tentang Omega DI SINI

 

Untuk mendapatkan prodduk ini, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: