House

Idamkan Kulit Cantik, Bersih, Mulus Dan Berseri Tanpa Make-Up? Supplementkan Diri Anda!


Salam semua.. ramai yang mengidamkan kulit cantik dan berseri tanpa make-up, natural beauty gitew.. tapi berapa ramai yang boleh keluar rumah tanpa bermake-up kan?

Alhamdulillah selepas mengambil vitamin kecantikkan, ramai customer saya memberi feedback kulit mereka semakin cantik berseri, walaupun tanpa make-up. Kalau dulu kulit kusam tak bermaya, kini keluar rumah pun boleh walaupun tanpa make-up tau.. Tak percaya? Jom tengok testimoni di bawah..tanpa make-up ya.. Natural beauty gitu..!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cantikkan? Pada saya memang kecantikkan asli tanpa make-up.. Apa yang beliau amalkan ialah Set D. Apa yang ada dalam Set D? Jom kita tengok..

  • Vitamin B – menyebabkan kulit anda tampak ‘glowing' dan cantik berseri
  • Vitamin C – memberikan kolagen kepada kulit anda. Nak cantik, kulit kena cukup kolagen, barulah kulit tampak tegang dan sihat
  • Vitamin E – vitamin paling penting untuk kecantikkan kulit. Memperbaiki struktur asas kulit, mengatasi masalah jerawat, kulit kering, kulit berminyak dan mengurangkan parut

 

Kenapa kulit tampak cantik berseri selepas mengamalkan set ini? 

  • Kerana sel-sel kulit anda dirawat dari dalam. Bila sel kulit anda sihat, kulit baru lebih cepat dihasilkan, menggantikan sel-sel kulit lama yang rosak. Bila sel-sel kita sihat, kulit pun cantiklah.. siapa tak nak kulit cantikkan?

 

Jika kulit anda ada parut, saya amat galakkan anda mengambil tambahan ESP disamping Set D. ESP merupakan protein soya yang membantu penghasilan sel-sel baru dengan lebih cepat, sekaligus memudarkan parut sedia ada.

 

Lebih banyak testimoni Set Kecantikkan DI SINI..

 

Saya sedia membantu anda mendapatkan supplement kecantikkan paling sesuai dengan keadaan kulit dan budget anda! PM Fb saya untuk ‘LIVE CHAT' ya..

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: