House

Impian Saya Dengan Shaklee


Impian Saya Dengan Shaklee

Bila kita berniaga ni, kita mesti ada impian kita sendiri kan. Ada harapan, ada target dan perkara yang ingin kita capai dalam hidup kita. Apa impian saya dengan Shaklee? Semestinya kehidupan yang lebih baik, tubuh badan yang lebih sihat dan kebebasan ekonomi.

 

Pernah dengar kebebasan ekonomi atau “financial freedom? 

 

 

Sejak dulu saya teringin ada kebebasan ekonomi dan kebebasan masa. Definisi kebebasan ekonomi pada saya ialah, saya boleh masuk mana-mana kedai yang saya suka, dan beli apa-apa barang yang saya inginkan, tanpa perlu melihat kepada harganya. Maksudnya saya mampu untuk beli, ada simpanan yang banyak, dan tak perlu risau jika duit habis.

 

Dan kebebasan masa pada saya pula ialah apabila saya mampu untuk uruskan masa saya sendiri, bekerja pada masa yang saya mahukan, dan bercuti bila-bila masa yang saya perlukan. Bunyi macam orang malas je kan, tapi percaya tak, orang bisnes ni sebenarnya sangat sibuk. Cuti pun kena kerja. Cuma, bila anak-anak demam atau ibu bapa perlukan kita di kampung, kita boleh cuti pada bila-bila masa yang kita rasakan perlu. 

 

 

Jadi ada saya, 2 perkara inilah benda terbesar atau impian saya dengan Shaklee, dan alhamdulillah saya telah pun mencapai pangkat tertinggi dalam Shaklee iaitu Master Coordinator. Semuanya berlaku dengan hanya bekerja dari rumah sahaja, update blog, marketing melalui media sosial dan pelbagai aktiviti lain lagi.

 

Jika impian saya dengan Shaklee ini, sama juga dengan impian anda, mahukan duit yang banyak, tapi dalam masa yang sama ada kebebasan masa. Jomlah sertai group saya. Kita buat sama-sama sampai jadi. Tiada yang mustahil dalam hidup ni. Allah Maha Kaya, jika dia nak beri rezeki sekejap ke. Percaya dan buat tindakan. 

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: