House

Set Shaklee Untuk Puasa


Bukan semua orang beruntung dapat melalui ibadah puasa dengan mudah. Ada ramai yang menghadapi cabaran terutamanya di bulan Ramadhan, seperti mengalami gastrik, sedang mengandung, menyusukan anak ataupun yang semakin berusia. Bagi golongan seperti ini atau yang cepat letih dan lesu semasa berpuasa, Set Shaklee Untuk Puasa  sangatlah membantu.

 

Saya sendiri mengamalkan Set Shaklee Untuk Puasa ini semasa menyusukan anak ketiga. Sejak itu, set ini saya tak pernah tinggal set ini pada bulan Ramadhan, sampailah sekarang. Dah 12 tahun lamanya. Kenapa saya mengamalkan set ni? Jom saya ceritakan kebaikkannya berdasarkan pengalaman saya sendiri..

  • Pertama kali menggunakan Set Shaklee Untuk Puasa ni ialah ketika menyusukan anak. Bila menyusukan anak lelaki ni, memang lembik puasa sebab dia menyusu sejam sekali. Petang je saya dah melepet terbaring depan TV menunggu masa berbuka puasa. Tapi selepas mengamalkan set ni, ajaibnya badan saya kekal bertenaga sehingga ke petang. Steady je berpuasa walau menyusukan anak dan menguruskan rumah tangga. Sejak tu, saya jatuh cinta terus dengan set ni, hinggalah sekarang

 

  • Pengalaman lain, saya juga mengamalkan set puasa ni semasa saya mengandung. Ramai ibu hamil yang tak berdaya berpuasa penuh di bulan Ramadhan kan? Alhamdulillah saya dapat berpuasa penuh walau sedang mengandung. Satu pengalaman mengandung awal minggu, semasa morning sickness, set ni membantu mengurangkan loya dan morning sickness tu dan memberikan tenaga kepada badan. Pengalaman mengandung lainnya, ialah ketika kandungan berusia 7-8 bulan, masa tu juga saya mengamalkan set ni, alhamdulillah Allah izin untuk berpuasa penuh juga

 

  • Dan pengalaman ketiga, saya nak kongsikan pengalaman customer saya sendiri. Beliau ni tak pernah dapat berpuasa penuh dalam bulan Ramadhan akibat gastrik yang kronik. Namun alhamdulillah, selepas mengamalkan set ini, gastrik tidak menyerang dan beliau dapat berpuaa penuh di bulan Ramadhan buat pertama kalinya. Mestilah saya antara yang gembira sebab dapat membantu beliau kan?

 

Jika ada anda yang tertanya-tanya apa set yang saya amalkan ni, jom tengok set di bawah ya..

 

3 Produk yang ada dalam set ni ialah ESP, Cinch Shake dan Performance Drink. Set ni sangat membantu memberikan rasa kenyang lebih lama, memberikan tenaga yang berpanjangan semasa bepuasa, membantu mengurangkan masalah letih dan lesu serta membantu mengurangkan masalah pedih perut dan ulu hati, terutamanya mereka yang gastrik dan ada masalah gerd.

 

Sangat digalakkan mengambil set ni semasa SAHUR  supaya kita dapat melalui hari berpuasa kita dengan mudah, bertenaga dan lambat laparrr (ni yang paling saya suka. hihi)

 

Jika anda berminat nak tahu lebih lanjut tentang set ni, boleh hubungi saya terus ya di link  whatsapp ni: Whatsapp: KLIK SINI

 

Set ni sedang ada OFFER sekarang ya.. jom grab!

 

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

TikTok: Farah_Fea

Whatsapp: KLIK SINI

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: