House

Set Shaklee Paling Saya Suka


Assalamuaaikum.. hari ni saya nak share tentang Set Shaklee yang paling saya suka. Mesti anda nak tau kan, apa set yang menjadi favourite saya sekeluarga. Set yang takkan putus dari stok sedia ada di rumah ni. Set yang sangat penting dalam mengekalkan kesihatan anak-anak saya, dengan izin Allah. 

 

Alhamdulillah.. set yang saya nyatakan ialah Immune Booster Set.  Kenapa ia menjadi Set Shaklee yang paling saya suka? Sebabnya ada cerita di sebaliknya. Nak tau apa tak.. 

 

Anak bongsu saya Aisyah Sofea seorang yang sangat mudah dijangkiti selsema, batuk dan kerap demam. Jangan ada yang selsema dekat dengan dia, cepat je berjangkitnya. Apatah lagi kalau ada rakan sebaya atau sepupu-sepupu yang batuk  tak tutup mulut, mesti cepat je dia pun batuk sama. Alkisah saya konsisten bagi dia Nutriferon tu, alhamdulillah sekarang ni dia dah jarang sangat demam. Kalau demam pun, sehari dua je, cepat sembuhnya, Alhamdulillah.. 

 

 

Begitu juga dengan Vitamin C, ia sangat membantu dalam meningkatkan sistem pertahanan badan. Vitamin C ni kami sekeluarga akan ambil setiap hari. Jika kami demam atau tak sihat, kami akan tingkatkan dos pengambilan vitamin C ni supaya badan kami kuat untuk melawan penyakit yang datang. 

 

Kalau dah ada Vitamin C, kenapa perlu ada Nutrifeon? Nutrifron ni special tau. Dia ialah eksklusif formula untuk meningkatkan askar-askar mempertahkan badan dalam tubuh kita secara cepat dan efektif. Jadi Vitamin C saya akan ambil hari-hari, manakala Nutrifeon saya akan ambil masa tak sihat atau demam sahaja. 

 

Disebabkan anak bongsu saya selalu ambil Nutriferon ni, jadi saya memang akan pastikan Nutrifron dan vitamin C ni akan sentiasa ada di rumah saya. Terima kasih Shaklee! Dan terima kasih Allah kerana memperkenalkan saya dengan produk yang bagus ini.. 

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: