House

Jatuh Cinta dengan Set Bersalin + ESP!


Salam kepada semua pengunjung mommyiskandar.. Hari ni kita sambung cerita set bersalin ya.. Apa yang menariknya Set Bersalin Shaklee ni berbanding set bersalin lain di luar sana?  Berbaloike beli? Tak apa ke ambil supplement sahaja tanpa mengambil jamu?

Itu antara soalan lazim yang kerap ditanya oleh para ibu yang bakal melahirkan. Jika anda mahu ambil jamu, bersama-sama dengan Set Bersalin kami, anda boleh berbuat demikian, dengan syarat jarakkan masa pengambilan antara jamu dan suplement dalam masa 2-3 jam pengambilan. Cuma jika bayi anda mengalami jaundice / kuning, jamu mesti diberhentikan serta-merta, manakala supplement selamat diteruskan sepanjang tempoh berpantang..

Antara kelebihan ketara yang buatkan ramai ibu “jatuh cinta” dengan Set Bersalin kami ialah, ibu akan mendapati badan mereka sihat dan bertenaga sepanjang tempoh berpantang dan luka bersalin cepat sembuh. Dan uniknya, dengan pengambilan ESP, ibu-ibu akan mendapati susu mereka lebih cepat dihasilkan dan insyaAllah tiada masalah penyusuan, dengan syarat bayi mestilah kerap disusukan.

Di sini suka saya menekankan yang supplement kami memang sangat-sangat membantu proses penyusuan ibu, kerana supplement melengkapkan tubuh ibu dengan nutrisi yang lengkap. Bila badan ibu sihat, susu lebih mudah dihasilkan dengan lebih cepat. Namun, jika anda tidak memberikan bayi anda susu ibu dengan kerap atau anda ada selang-selikan dengan susu formula, kesannya agak sukar dilihat. Ini kerana penyusuan mesti mematuhi konsep “Demand and Supply”. Lebih banyak demand, lebih banyak supply. Lebih banyak bayi menyusu, lebih banyak susu dihasilkan. Jika anda patuhi konsep “Demand and Supply” ini dan mengamalkan supplement, insyaAllah susu anda meriah. Namun, jika konsep asas anda tidak patuhi, supplement juga tidak dapat membantu.

Justeru, pengambilan supplement perlulah dengan ilmu. Dapatkan konsultasi dari pengedar Shaklee anda yang sah. Jika anda membeli di MommyIskandar.Com, jaminan konsultasi penyusuan percuma akan diberikan. Anda juga akan mendapat jadual pengambilan supplement beserta cara pengambilan dengan betul.

 

Berbalik kepada Set bersalin, jom tengok apa kata pengguna:

 

Testimoni 1: Stok Susu Meriah Sepanjang Tempoh Berpantang

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 2: Susu Meriah dan Banyak Dalam Pantang – Sekali Pam 5-7 oz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 3: Luka Cepat Sembuh Dalam Masa 12 Hari Berpantang

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Untuk melihat lebih banyak TESTIMONI Set Bersalin, sila klik DI SINI

 

Dan untuk detail produk dalam Set Bersalin dan kelebihan setiap produk di dalamnya, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: