House

Multivitamin Shaklee Berwajah Baru


Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Multivitamin adalah antara vitamin asas yang perlu diambil oleh badan kita. Gaya hidup yang sibuk, pemakanan yang tidak seimbang dan tahap stress dalam pekerjaan menyebabkan kita perlu ambil suplemen harian terutamanya multivitamin untuk memberi tenaga dan kesihatan optimum. Alhamdulillah, kini multivitamin Shaklee berwajah baru dan semestinya dengan formula yang lebih baik. 

 

Istimewanya multivitamin Shaklee ni telah dicipta pada tahun 1915 lagi. Dah 100 tahun multivitamin Shaklee dalam pasaran dan telah mengalami beberapa evolusi, hingga membawa kepada multivitamin terbaru Shaklee, yang kini dinamakan sebagai Vita-Lize.

 

 

 

Siapa yang perlu ambil multivitamin ni? 

 

Kadang kita rasa kita ambil makanan yang seimbang, hakikatnya tidak. Berapa banyak sayuran, buah-buahan yang dapat kita ambil setiap hari. Berapa banyak protein dan makanan berkhasiat untuk kita dan keluarga kita? Justeru, sangatlah digalakkan untuk anda dan keluarga anda mengambil Vita-Lize ini supaya tidak merasai kesan kekurangan seperti di bawah: 

 

 

Jika anda telah mengalami simptom atau tanda seperti di atas, cepat-cepatlah dapatkan Vita-Lize ya supaya keadaan tidak melarat dan kesihatan anda optimum. Ya ada orang kata suplemen ni mahal, tapi bagi saya kesihatan sangat mahal harganya. Mencegah lebih baik dari mengubati. Sementara sihat itulah kita kena mengamalkan suplemen. Bila dah sakit, lagi banyak suplemen atau ubat-ubatan yang kita perlu telan. So jaga kesihatan ye kawan-kawan. Cegah sebelum parah. 

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

 

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: