House

Pengedar Shaklee Gombak


Pengedar Shaklee Gombak

Assalamualaikum.. saya merupakan pengedar Shaklee Gombak yang sah. Bagi anda yang tinggal berhampiran dengan Gombak, Greenwood, Sentul, Setapak, Selayang dan berhampiran dengannya, bolehlah menghubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee kegemaran anda. 

 

Berapa lama saya bersama Shaklee? Alhamdulillah dah 12 tahun dengan Shaklee. Mengenali Shaklee ketika anak ketiga saya baru sahaja dilahirkan hinggalah sekarang dia dah berusia 12 tahun pun. Kenapa saya setia bersama Shaklee sebab saya merasa kesannya dari segi kesihatan dan juga peningkatan ekonomi bersama Shaklee. 

 

Pengedar Shaklee Gombak

 

Vitamin Shaklee mempunyai rangkaian yang sangat luas. Dari segi produk kesihatan keluarga, penjagaan dalaman wanita, kecantikkan kulit, kesihatan anak dan juga produk kesihatan untuk lelaki. Jika anda baru dalam bidang suplemen dan tak tahu nak ambil vitamin yang mana satu, anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi percuma, inshaAllah saya akan guide vitamin yang sesuai untuk anda sesuai dengan keadaan kesihatan anda dan juga budget anda. 

 

Siapa saya? Saya merupakan ibu kepada 5 cahaya mata dan telah mendapat rank tertinggi dalam Shaklee iaitu Master Coordinator. Telah mendapat beberapa trip umrah, US, Turki, Jordan dan beberapa tempat lain, dan juga pemegang bonus car Shaklee. Alhamdulillah saya berpengalaman dalam konsultasi vitamin dan jangan bimbang, saya akan bantu anda semua dengan tips dan cara pemakanan yang betul.

 

Trip Shaklee Ke Jordan

 

Mencari Pengedar Shaklee Gombak? Jangan lupa cari saya ya.. saya sedia membantu anda. Nak jana pendapatan tambahan pun sangat dialukan kerana dengan Shaklee, bukan sahaja kesihatan, tetapi ekonomi kita juga akan mengalami perubahan. Jemput baca blog kesayangan saya ni untuk detail lanjut produk Shaklee. 

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: