House

Pengedar Shaklee Gombak


Alhamdulillah.. telah lebih 5 tahun saya bersama Shaklee. Makin lama dengan Shaklee, bertambah sayang dan yakin saya pada produk Shaklee. Saya juga merupakan pengedar Shaklee Gombak. Bagi penduduk sekitar Gombak, boleh dapatkan Shaklee terus dari saya ya..

 

Tak dilupakan juga buat penduduk sekitar Selayang, Setapak, Taman Melati, Taman Melawati, Sentul dan yang berhampiran dengan Gombak, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee kesayangan anda. Sebagai pengedar Shaklee Gombak, saya komited terhadap semua pelanggan yang membeli dengan saya.

 

Setiap pembelian akan diberikan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian. Bagi yang berada di luar Gombak, kami juga menyediakan perkhidmatan pos produk Shaklee ke seluruh Malaysia dengan menggunakan khidmat pos laju. Sebaik sahaja bayaran dilakukan, kami akan pos laju dan produk akan sampai kepada anda keesokkan hari, atau selewatnya 2 hari.

 

 

Bagi yang nak Cash On Delivery (COD), boleh hubungi saya untuk temujanji di sekitar Gombak ya. Mid Point untuk delivery produk ialah Bank Islam Prima Sri Gombak, McDonald Taman Sri Gombak dan Petronas bersebelahan Giant Batu Caves.

 

Sila call / whatsupp saya di 019 – 6657 302 / Email farahshoppe@gmail.com (Pengedar Shaklee Gombak) untuk detail lanjut.

 

Jika anda berminat mendaftar dan menjadi pengedar Shaklee Gombak, yuran keahlian cuma rm 79.50, anda akan dapat diskaun (harga ahli) lebih kurang 20-25% dari harga pasaran. Training dan seminar disediakan..

 

Selamat Ber-Shaklee!

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: