House

Pengedar Shaklee Gombak


Pengedar Shaklee Gombak

Alhamdulillah lebih 5 tahun saya dalam Shaklee. Setia dengan Shaklee, setia dengan produk-produk Shaklee dalam amalan pemakanan harian saya. Dan selama 5 tahun itulah saya menjadi Pengedar Shaklee Gombak. Terima kasih untuk sokongan anda semua selama saya bersama Shaklee.

 

Dikenali sebagai Pengedar Shaklee Gombak menyebabkan saya sibuk sebenarnya. Hari-hari ada je order dari customer tersayang. Ada yang nak jumpa dan terus ambil barang, dan tak kurang juga yang mahu saya poskan. Pos murah sangat seluruh Malaysia. Semenanjung pos cuma rm 10, manakala Sabah Sarawak rm 20.

 

Bagi yang belum mengenali saya, Saya Farah Alias, Pengedar Shaklee Gombak yang SAH dan AKTIF. Ibu kepada 4 cahaya mata, saya menjalankan bisnes Shaklee secara sepenuh masa. Aktif menghadiri pelbagai seminar produk Shaklee, untuk membolehkan saya memberikan konsultasi terbaik untuk semua customer saya.

 

Saya juga diiktiraf oleh Shaklee sebagai ‘Product Trainer', di mana saya berkeupayaan untuk melatih pengedar-pengedar Shaklee yang mendaftar di bawah group saya. Jika anda memang dah lama menggunakan Shaklee tapi masih belum menjadi ahli, boleh lah daftar ahli Shaklee dengan saya ya, insyaAllah anda akan dibimbing sebaiknya.

 

certified-product-trainer

 

 

Jadi untuk anda yang sedang mencari Pengedar Shaklee Gombak atau Pengedar Shaklee sekitar Batu Caves, Greenwood dan Selayang untuk membuat pembelian produk Shaklee atau mendaftar ahli, jangan segan silu hubungi saya di talian 019-6657302. Cash On Delivery juga dilakukan di Prima Sri Gombak, Greenwood dan juga Giant Batu Caves.

 

Anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Fara Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: