House

Bengkel Cara Mudah Buat Duit Dengan Shaklee


Bengkel Cara Mudah Buat Duit Dengan Shaklee

Alhamdulillah, 1 October yang lepas selesai Bengkel Cara Mudah Buat Duit Dengan Shaklee. Bengkel ini berlangsung di Setia Alam, selama 3 jam, anjuran bersama Genki-Enermax.

 

Bengkel Cara Mudah Buat Duit Dengan Shaklee ini telah membuka mata ramai pengedar Shaklee yang mendaftar di bawah group kami, betapa mudahnya jika anda nak dapatkan rm 500 sebulan. Eh rm 500 je ke dapat kalau buat Shaklee ni? Mesti ada yang tanya kan..

 

Rm 500 tu untuk permulaan je sahabat. Mula-mula target kecil dulu, supaya bila tercapai mudah untuk kita rangka strategi seterusnya untuk mencapai next target pula.

 

 

s1

 

Syarat utama nak nampak rm 500 ni, kena asingkan wallet bisnes dan wallet peribadi ya. Barulah nampak keuntungan seharian yang kita buat tu. Ini tak, apa orang kata, dapat hujung, pangkal lesap. Modal entah ke mana, untung jauh sekali nak nampak kan..

 

Selain daripada cerita tentang cara mudah buat duit dengan Shaklee, anak didik kami juga diajar tentang ilmu produk, tips closing dan juga keusahawanan. Lengkap modul dengan pelbagai ilmu padat. InsyaAllah bulan depan kita sambung dengan modul lain pula.

 

Apapun, setinggi penghargaan buat semua Master yang terlibat iaitu Master Yazid, Master Azri, Master Arne dan juga Master Farah (itu sayalah, hehe..). Alhamdulillah gabungan 4 master memberi impak yang lebih dalam kepada semua yang hadir.

 

Dan tahniah juga kepada yang hadir. Ada yang dari kl dan selangor juga. Tetapi saya kagum dengan semangat mereka yang datang dari Melaka, Terengganu, Perak, Johor dan Seremban untuk bersama-sama memeriahkan majlis ilmu.

 

Sampai kita bertemu lagi bulan hadapan. Terima kasih sekali lagi buat semua yang hadir Bengkel Cara Mudah Buat Duit Dengan Shaklee. Jangan lupa apply ilmu yang dah didapati dalam kelas kali ni ya. Jom layan gambar..

 

s4 s7s13   s9s12s11s6 s5

Oh ya, jika anda sedang mencari bisnes part time untuk menjana pendapatan tambahan, boleh hubungi saya di 019-6657 302. InsyaAllah anda akan diajar cara bisnes Shaklee secara online dan offline. Cara blogging pun kami ada ajar tau..

Anda jauh? Kelas online pun ada. Jangan risau jika anda tak dapat nak datang belajar atau ada anak kecik. Janji ada line internet, ilmu dihujung jari.

Untuk mendaftar ahli dan jana extra income, sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: