House

Seminar Shaklee di Kuching, Sarawak


Salam semua.. Alhamdulillah makin hari makin ramai yang join Shaklee untuk jana pendapatan. Ada yang buat secara part time, ada juga yang full time. Apapun bergantung keselesaan masing, pokok pangkal niat kita untuk membantu meningkatkan taraf ekonomi keluarga kan. Apapun, kali ni saya nak bercerita sedikit tentang Seminar Shaklee di Kuching, Sarawak.

 

InsyaAllah saya akan berada di Kuching pada 13 September – 16 September 2013. Ada 2 acara akan berlangsung. Berikut ialah detail Seminar Shaklee di Kuching, Sarawak.

 

14 SEPTEMBER 2013

SEMINAR TERTUTUP ENERMAX

(Hanya untuk yang telah mendaftar ahli di bawah group saya sahaja)

Tajuk: How To Build Network Marketing Money Machine

Harbour View Hotel, Kuching 

9am – 5 pm

Dan,

15 SEPTEMBER 2013

SHARING SESSION: KENALI PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE 

(Terbuka kepada semua yang berminat join Shaklee)

Harbour View Hotel, Kuching 

2 pm – 5 pm

 

 

Pada yang serius nak menjana income dari rumah, hanya melalui online sahaja, boleh lah membuat pendaftaran sekarang, hanya rm 90 sahaja untuk warga Sarawak. Selepas mendaftar, anda boleh menghadiri Seminar Tertutup Eksklusif Enermax, dengan bayaran rm 50 sahaja, di mana kami akan menerangkan bagaimana nak menjana duit melalui Shaklee dengan cepat. Seminar ni hanya boleh dihadiri pada anda yang dah mendaftar bawah group kami sahaja ya. Semua rahsia akan dibongkar bagaimana kami berjaya jana income 4 dan 5 angka hanya dari rumah!

 

Pada yang dah ahli dan nak bawa kawan-kawan atau saudara join Shaklee, tapi tak tau bagaimana, anda boleh menghadiri Sharing session pada 15hb nanti. Master Norita akan berkongsi peluang yang ada dan menerangkan dengan lebih lanjut peluang Shaklee yang ada. Jika anda terlepas seminar pertama kami, masih sempat hadiri sharing session pada 15hb tu nanti.

 

Pada semua warga Sarawak yang berminat menjana pendapatan dari rumah, hanya melalui online, jangan segan call atau hubungi saya seperti di bawah ya. 

 

Masters Farah & Azri

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

 

Dan bagi yang betul-betul serius, gunakan peluang yang ada untuk anda register dan terus masuk ke kelas eksklusif kami. Pendaftaran hanya rm 85 sahaja, yang mungkin akan merubah hidup anda tak lama lagi! Bertindak sekarang!

 

 Nak rasa keseronokkan team kami bekerja dari rumah? Anda boleh klik DI SINI

 

register-now-button-

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: