House

Seminar Pemasaran Facebook Enermax


Seminar Pemasaran Facebook Enermax

Seminar pemasaran Facebook Enermax telah diadakan pada 4 Disember 2016 yang lepas. Nak bisnes kenalah ada ilmu kan.. Mana boleh main semborono je posting di Facebook (Fb) tu. Ish bisnes di Fb pun kena ada ilmu ke? Mesti ada yang tanya, betul tak?

 

Sebenarnya tak lah wajib, tapi kalau ada ilmu tu insyaAllah boleh meroket terus, cepat je mendekati puncak kejayaan. Beza tau orang yang bertatih sendiri, berjalan terhantuk dinding banyak kali, dengan orang yang pergi berguru ni.

 

Alhamdulillah, dalam group kami ni, insyaAllah kami bantu anda selagi anda mahu. Bagi pengedar aktif Shaklee di bawah group Enermax, seminar sentiasa diadakan dari masa ke semasa untuk upgrade ilmu masing-masing. Selain bimbingan diadakan di group whatsapp setiap hari, seminar secara offline diadakan minimum sebulan sekali. Tujuannya supaya kami dapat berkumpul, ‘recharge energy' dan ‘upgrade' ilmu selalu.

 

Seminar Pemasaran Facebook Enermax

 

Seminar Pemasaran Fb Mengajar Peserta Free Cost Marketing

 

Free Cost Marketing? Ya tiada kos. Pemasaran yang kami ajar pada seminar ini tak mengeluarkan satu sen pun tau. Yang penting kena rajin dan faham konsep asas pemasaran Fb tu sendiri.

 

Walaupun nampak mudah je pemasaran Fb ni, tapi hakikatnya kena rajin. Siapa rajin hadam dan buat, dia akan dapat result yang bagus. Jadi bisnes kami ni sesuai sangat untuk sesiapa sahaja yang nak join bisnes tapi tak ada modal yang banyak.

 

Seminar Pemasaran Facebook Enermax

 

Selain mengajar peserta pemasaran Fb, seminar yang diadakan usahasama Enermax Group dan GenkiMomma Group ini turut mengajar peserta bagaimana nak menjalankan bisnes di Fb tanpa menghadap Fb selalu. Almaklumlah kami faham, kita semua ni sibuk dengan urusan masing-masing.

 

Untuk itu, semua peserta diajar untuk ‘automate' posting mereka pada malam hari. Jadi mudahlah untuk ibu bekerja yang sibuk, mahupun surirumah plan artikel mereka supaya tak adalah berkejar-kejar dengan urusan harian dan bisnes. Semuanya hanya memerlukan perancangan yang baik, insyaAllah bisnes, keluarga dan kerja dapat disusunatur dengan berkesan.

 

Mencari Peluang Menjana Pendapatan Tambahan?

 

Anda sedang berada di blog yang tepat! Shaklee merupakan satu syarikat yang kukuh dan tanpa gagal membayar bonus setiap bulan kepada setiap pengedarnya. Repeat sales yang tinggi, produk yang bagus dengan kajian unggul, selamat dan berkesan sangat memudahkan kita untuk menjualnya.

 

Cakap je lah anda Pengedar Shaklee, mesti orang cakap ‘Oh Shaklee, tau.. pernah dengar Shaklee'. Jadi tak susah tau nak menjual Shaklee ni, hanya perlu pilih anda mahu fokus niche apa,kerana produk Shaklee banyak.. ada produk kecantikkan, mengandung, menyusu, kesihatan, suplemen kanak-kanak, orang tua.. pendek kata, pilih nak fokus produk yang mana, cuba sendiri dan kemudian kongsikan kebaikkannya kepada sahabat atau secara online.

 

Kalau tak nak bisnes pun tak apa, anda boleh join ahli untuk jimat 20-30%. Daftar Ahli cuma rm 80 untuk semenanjung dan rm 90 untuk Sabah dan Sarawak. Berminat daftar ahli dan join group kami? Jangan segan silu yea hubungi atau whatsapp saya di 019-6657 302

 

Untuk pembelian produk Shaklee atau DAFTAR AHLI, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb / Follow saya di: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

COD Sekitar Gombak, Selayang, Sentul, Setapak, Wangsa Maju, Greenwood dan Pos Laju Seluruh Malaysia

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: