House

Tips Pecahkan Lemak Degil Dengan Mudah


Tips Hilangkan Lemak Degil

Ramai antara kita rimas dengan lelemaks yang ada di badan kita, betul tak? Kalau la boleh disedut lemak tu, kan senang. Ini tak, ‘spare tyre' keliling pinggang, belakang badan, di peha, lengan semua ada. Ish macam mana la nak pecahkan lemak-lemak ni kan. Ha.. hari ni saya nak share tips pecahkan lemak degil dengan mudah.

 

Mudah ke? Ish nama pun lemak degil, macam mana nak pecahkan lemak dengan mudah ni? Okey.. mari saya cerita. Mudah tu memanglah mudah, tapi ada 3 syarat tau, ikut 3 syarat mudah ni, boleh say bye-bye pada lemak yang setia di badan anda tu.

 

Tips pecahkan lemak degil dengan mudah ni ialah.. (jeng, jeng, jeng..)

(1) Jaga makan anda. Tips mudah, kurangkan makanan berminyak, bergoreng, makanan manis, karbohidrat dan air manis dalam diet harian anda.

(2) Ambil pengemulsi lemak terbaik iaitu Lecithin Shaklee

(3) Konsisten jaga makan dan ambil Lecithin setiap hari

 

Okay nampak macam mudah je.. macam senang je.. Tapi hakikatnya nak tahan makan tu lah yang susahkan.. Almaklum, dah bertahun-tahun makan makanan sedap-sedap, memanglah mencabar sikit bila minta tukar diet pemakanan kita kan. Apapun, saya tahu anda semua kuat dan mahu kurus, mesti boleh!

 

Senaman tak perlu ke untuk pecahkan lemak ni? Okay kalau nak tau, untuk kurus ni 80% ialah jaga pemakanan kita dan 20% lagi senaman. Jadi kalau tak bersenam pun tak pe. Tapi kalau anda bersenam.. wahhh lagi cepatlah kurussss. So kalau nak cepat double tripple kurus, jom amalkan senaman ringan. Apa kata, paling-paling malas pun buat squat 50x dan lompat bintang 50x setiap hari. Tak sampai 10 minit pun tau.

 

emulsi-lemak

 

Dan pesanan terakhir, jangan lupa minum banyak air kosong. Lecithin tadi dah emulsikan lemak dalam badan kita, menjadikan ia terapung-apung dalam darah kita. So minum banyak air supaya lemak yang terapung tadi dapat dikeluarkan dari badan kita melalui pembuangan najis setiap hari. Eh anda sembelit? Sila ambil Alfalfa supaya lemak-lemak tu dapat dibawa keluar dari badan dengan jayanya. Barulah selim-melim giteww..

 

Last sebelum say bye-bye saya belanja testimoni mereka yang dah berjaya turun berat dengan lecithin dan alfalfa di bawah ni.. 

 

Testimoni Lecithin

 

Testimoni Lecithin

 

 

Testimoni Lecithin

 

Alhamdulillah, memang terbaik penangan lecithin ni, tapi ada syarat juga, kena control makan sikit ye kawan-kawan. Harga sebotol tak sampai rm 60, memang berbaloi-baloi. Kesan yang hebat, dengan harga jimat.

 

Untuk pembelian Set Resdung Shaklee, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

COD Sekitar Gombak, Pos Laju Seluruh Malaysia

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: