House

Testimoni Set 3M: Dulu Terpaksa Minta Ehsan Susu Kawan.. Kini Tidak Lagi..


Salam semua.. semoga hari ini hari yang menggembirakan buat anda sekeluarga. Hari ni saya nak berkongsi satu testimoni dari customer saya yang telah mencuba Set 3M. Hasilnya? Memang menakjubkan..

 

Terus terang, saya sangat tersentuh hati dengan cerita Pn Ej nie. Ye la, di waktu susunya betul-betul merudum, beliau terpaksa minta susu ibu dari kawannya untuk memberikan susu terbaik buat anaknya. Namun, Alhamdulillah, selepas menggunakan Set 3M dan mengamalkan tips yang saya bagi, susunya meningkat dengan ketara. Syukur..

 

Di bawah ni saya paparkan perbualan whatsupp antara saya dan beliau ya.. Jom baca..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jauh di lubuk hati, saya sangat gembira dengan hasilnya. Walaupun saya berniaga, namun kepuasan membantu ibu menyusukan anaknya, memang tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Pengalaman menyusukan 3 anak, Alhamdulillah dapat dikongsi dengan ibu-ibu lain di luar sana..

 

Bagi anda yang membeli dengan saya, konsultasi penyusuan percuma menanti anda ya. Jom beli hari ini juga, rezeki anak, kita tak tau kan.. yang penting ibu yang mengalami masalah penyusuan jangan cepat berputus asa. Kita berusaha, Allah yang Maha Pemberi, mintalah pada-Nya, di samping ibu juga harus cekal berusaha.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: