House

Performance Drink: Minuman Tenaga dan Ahli Sukan


Salam semua.. hari ni nak bercerita tentang Performance Drink: minuman tenaga dan terbaik untuk ahli sukan. Shaklee Performance Drink merupakan minuman sukan pertama di US. Ia direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat, dan telah menjadi pilihan utama atlet di Malaysia mahupun antarabangsa.

 

Ujian klinikal membuktikan rumusan eksklusif OptiCarb akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara peredaran bendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan yang lain, Performance Drink mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat segera.

 

Antara kelebihan utama Performance Drink sebagai minuman tenaga dan ahli sukan ialah:

  • Membekalkan tenaga dan daya tahan fizikal yang tinggi
  • Mengimbangi dan membekalkan elektrolit dan metabolisme air dalam tubuh. Mengandungi postassium, kalsium, sodium, phosporus, magnesium dan chloride.
  • Mencegah dehidrasi, dimana ia mengurangkan rasa haus dan membantu melembapkan kulit
  • Mengekalkan paras gula – terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot
  • Turut dirumus eksklusif untuk individu yang tinggal di kawasan tropikada dan mereka yang mempunyai rutin harian yang aktif

 

Performance Drink sangat sesuai untuk:

  • Atlet dan Ahli Sukan
  • Individu yang berpuasa
  • Ibu-ibu yang menyusukan anak dan berpuasa
  • Sebelum dan selepas pembedahan
  • Individu yang kerap tidur lewat 
  • Individu yang cepat letih dan lesu
  • Individu yang tiada selera makan dan demam
  • Individu yang sering pening dan rendah paras gula
  • dan sebagainya

 

** Jika anak demam, anda juga boleh memberikan sedikit Performance Drink bagi mengelakkan dehidrasi dan memberikan tenaga kepada badan anak tersebut. 

 

Berikut ialah testimoni pengguna yang telah mencuba Shaklee Performance Drink:

 

Testimoni 1: Suami Pn Lia, seorang pelumba basikal:

 

“..Abang rasa best betul lah berkayuh dengan minum Performance Drink ni..before this kalo berkayuh Abang memang rasa sakit kaki setiap kali balik rumah..Lia perasankan..?tapi sekarang ni dah ok dah..sejak minum PD ni..dulukan Lia bekalkan air suam biasa untuk Abang bila setiap kali Abang nak mengayuh..different sangat minum air suam tu dengan PD ni..bila minum PD, tekak tak rasa kering walaupun berkayuh lama dan jauh..pastu Abang siap bg kawan2 rasa PD ni..derang kata ape tau..air ni rasa lain..lebih kurang macam air garam yg doktor bg tu kalo kita kena cirit birit..TAPI..ni laaaaaggiiiii sedappp..! PD memang best lahh..! Dah tak sakit kaki dan tak penat cam dulu lagii…”

 

 

Testimoni 2: Suami Cergas dan Tak Mengantuk

 

testi PD

 

 

Alhamdulillah.. Performance Drink bukan setakat minuman terbaik untuk para atlet, tetapi juga boleh dijadikan minuman tenaga untuk seisi keluarga. Anak atas setahun pun dah boleh minum, dengan sukatan yang ditetapkan. Dan sangat berkesan diambil semasa berpuasa, demam, mahupun menjalankan aktiviti lasak.

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

 Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: