House

Hubungan Suami Isteri Dingin? Dapatkan Vitamin Cinta..


Hari ni saya nak bercerita tentang vitamin cinta.. Vitamin Cinta? Ya..ada vitamin yang dikenali sebagai vitamin cinta atau vitamin seksual. Ini kerana vitamin ini membantu merangsang hormon seksual dan meningkatkan libido. Walaupun Vitamin E ini dikenali sebagai vitamin yang penting untuk kecantikkan kulit, namun dah banyak testimoni yang kami terima di mana hubungan suami isteri bertambah intim dan seronok dengan pengambilan vitamin ini.

Sejujurnya saya dan rakan-rakan yang pernah mencuba vitamin ini juga mengalami kesan yang sangat baik dengan vitamin ini. Bukan sahaja kulit semakin cantik, malah hubungan suami isteri juga semakin hangat dan mesra. Jom tengok petikan sms dari customer saya yang namanya dirahsiakan, (hehehe)..

” Salam Farah.. dan seminggu lebih ambil vitamin E, memang bestlah! Kalau dulu suami cari asyik mengelat jer, maklumlah penat dengan kerja, mana balik rumah nak masak lagi, jaga anak lagi, sekarang nie saya yang cari suami.. hihihi.. Memang vitamin wajib yang tak boleh tinggal. Kulit pun makin cantik dan dah tak berminyak. Thanks Farah!”

Alhamdulillah, saya tumpang gembira kerana vitamin ni pastinya membantu banyak suami isteri di luar sana yang mengalami masalah dingin seks. Vitamin ini juga boleh diambil oleh lelaki ya. Jom tengok apa khasiat vitamin yang sangat menjadi kegemaran ramai nie..

Peranan Vitamin E kepada suami:
* Lebih tenaga (seksual)
* Ereksi yang lebih lama
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E kepada isteri:
* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.

Tungu apa lagi? Hubungi saya untuk maklumat lanjut tentang vitamin E ini. Saya boleh dihubungi di farahshoppe@gmail.com / call@whatsupp 019-6657 302 / add Fb saya FARAH ALIAS BIZ

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

4 comments on “Hubungan Suami Isteri Dingin? Dapatkan Vitamin Cinta..

  1. hidayah on said:

    brapa harga Vitamin E ni?

  2. azlina on said:

    Nk tnye laa… Bape harga vitamin E ni ye?

  3. Wani on said:

    Berapa harganya yer?

  4. Pingback:Dingin Seks? Ketahui Cara Semarakkan Semula Cinta! - Mommy Iskandar

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: