House

Letihnya Anak-Anak Kita Hari Ini..


Letihnya anak-anak kita hari ini..

 

Kadang-kadang kesian juga dengan anak-anak yang padat sangat aktiviti hariannya. Macam anak saya, pagi sekolah kebangsaan, petang sekolah agama, malam pula mengaji.

 

Jadi, kalau ada kerja sekolah tu, pandai-pandailah mereka adjust masa menyelit sana sini buat kerja sekolah. Ada masa terpaksa stay up malam sampai pukul 10.30 siapkan kerja.

 

Tapi nama pun budak-budak, ‘energy' mereka sangat tinggi. Bila dah jadi rutin, nampak semua macam okay..

 

Sampailah minggu lepas, anak-anak ada exam. Seminggu direct exam sekolah kebangsaan dan sekolah agama. Hari pertama balik, anak sulung saya nampak letih sangat.

 

Saya tanyalah, kenapa nampak penat sangat.. Jawabnya tak ada apa. Dalam pukul 9 malam lebih dia datang ke bilik saya dan tanya.. “tak ada apa-apa vitamin ke nak makan, penat sangat.. nak baca buku lagi ni untuk esok”.

 

Saya pun sarankan dia ambil beberapa vitamin yang sesuai untuk anak di dapur. Tapi masih nampak kurang bermaya juga. Rasa saya stress pun iye juga, maklumlah minggu exam kan. Exam pula pagi petang. Budak-budak pun stress jugak, bukannya orang dewasa je, betul tak?

 

Esoknya saya ke Shaklee dan terus beli Performance Drink.

 

Performance Drink

 

Balik je sekolah dan nampak Performance Drink, happy bukan main Ammar. Terus dia minum masa makan tengah hari. Malamnya pun nampak dia bancuh lagi. Alhamdulillah segar dan bertenaga nampaknya dia pada hari ketiga exam dan hari-hari seterusnya.

 

Anak saya seorang ni memang suka sangat dengan Performance Drink dari dulu, cuma biasalah kadang-kadang stok habis ibu terlupa juga nak beli. hehe..

 

So kalau anda pun ada masalah anak nampak letih, tak bermaya.. mengadu lesu badan, cubalah minuman tenaga Performance Drink ni ya.

 

Rasa sedap oren.. dengan rumusan OptiCarb yang dipatenkan, ia akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga segera dan memelihara bendalir dalam tubuh. Sesuai sangat untuk anak-anak kita bersekolah yang selalu letih dan mengantuk di dalam kelas.

 

Bukan anak je boleh minum, mak pak semua boleh minum pakat tambah tenaga 😀 .

 

Dan untuk makluman anda, Performance Drink ni ialah minuman tenaga yang direka khusus untuk para angkasawan NASA, dan telah dibawa ke angkasa lepas untuk angkasawan minum di sana tau. Jadi keberkesannya sangatlah meyakinkan, in shaa Allah minum memang dapat tenaga segera.

 

Dapatkan satu untuk anak dan keluarga anda hari ini, Whatsapp terus ke http://www.wasap.my/60196657302

 

Atau boleh hubungi saya seperti di bawah:

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

COD Sekitar Gombak, Pos Laju Seluruh Malaysia

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: