House

Nutriwhite Skincare Terbaik dan Mesra Poket


Nutriwhite Shaklee

Nutriwhite skincare terbaik dan mesra poket? Betul ke? Mesti ramai yang tak setuju part mesra poket tu kan. Iyelah, rata-rata yang nak mencuba kali pertama mesti cakap Nutriwhite ni mahal..

 

Nampak je macam mahal dik, sebenarnya jimat sangat dan mesra poket tau. Akak pakai set ni dah lebih setahun dah, tak juga habis-habis. Eh, tapi sebenarnya cleanser Nutriwhite akak dah nyawa-nyawa ikan tu. Sekejap lagi nak buka packaging yang baru.

 

Diulang, lebih setahun ye akak pakai. Baru cleanser je yang habis. Yang lain ada lagi. Walau pun alah membeli, tapi orang kata menang memakai. Okay bagi yang tak tau harga Nutriwhite ni berapa, jom akak cerita tentang harga.

 

cleanser terbaik

 

Ambil contoh Gentle Deep Foaming Cleanser ni di mana harganya rm 132. Ni harga jual ya.. kalau nak murah jom la join ahli. Jangan pula minta harga ahli, kalau anda belum ahli tau.. nanti tak berkat jual beli. Letakkan harga pada yang hak okey. hehe.. Eh berbalik pada harga tadi, cleanser Nw ni harganya rm 132. Katakan anda guna macam saya guna, tahan 12 bulan. So bahagi 12, sebulan kosnya cuma rm 11 je tau! Jimat kan?

 

Haa tu sebab akak cakap jimat. Ramai yang suka tau buat-buat terkejut bila dengar harga. Terus tak nak beli. Tapi apa yang akak nak ketengahkan, Nutriwhite merupakan set yang sesuai untuk kulit normal ke kulit kering. Boleh mengurangkan jeragat, memutihkan dan juga menjadikan kulit kita glowing gitu..

 

Apa yang istimewanya Nutriwhite ni? Ia tiada sebarang BAHAN KIMIA, paraben, mahupun bahan yang merbahayakan kulit yang jika digunakan dalam jangka masa panjang kulit kita akan rosak. Dan lagi, ibu mengandung selamat pakai set Nutriwhite ni tanpa was-was. Maklumlah kalau mengandung ni, skincare pun kena teliti juga kan, jangan semborono je pakai tau. Bawah ni sebab kenapa kita kena elak paraben dalam skincare kita.

 

kenapa paraben merbahaya

 

Okeylah dah panjang lebar akak membebel, kalau rasa mahal juga, tipsnya beli la satu-satu. Bulan ni beli cleanser. Bulan depan beli toner. Dua bulan lagi ke beli whitening cream dan seterusnya, sampailah cukup satu set.

 

In shaa Allah pelaburan yang berbaloi. Tak percaya? Cuba je lah cleanser dulu, mesti jatuh chenta!

 

Nak lihat lebih banyak TESTIMONI Nutriwhite? Klik DISINI

 

Untuk pembelian produk, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: