House

Set D Shaklee: Set Kecantikkan Terbaik


Siapa dalam dunia ni tak nak cantik kan? Semua mengidamkan kulit wajah yang cantik, mulus, lembut dan berseri. Malangnya bukan semua orang dianugerahi kurniaan sebegitu. Bagi yang mengalami masalah kulit, perlu ke anda menyerah pada takdir? Rawat diri anda dari dalam dengan Set D Shaklee: Set Kecantikkan terbaik.

 

Kenapa Set D Shaklee: set kecantikkan terbaik abad ini? Ini kerana dalam set ini mempunyai 3 suplemen penting yang sangat berkesan merawat kulit dari dalam. 3 suplemen kecantikkan ini ialah Vitamin C, B Complex dan Vitamin E. 

 

Set D Shaklee

Set D Shaklee

 

Semua suplemen di atas boleh diambil tanpa sebarang kesan sampingan. Dijamin 100% semulajadi, berkesan dan halal! InsyaAllah pelbagai masalah kulit dapat dikurangkan dengan pengambilan secara konsisten. Kesannya? Dapat dilihat seawal 21 hari.

 

Berikut ialah testimoni gembira customer yang telah menggunakan Set D Shaklee: Set Kecantikkan terbaik. Jom tengok, let's the picture talks!

 

Testimoni 1: Set D Shaklee: Set Kecantikkan terbaik

 

Testimoni Set D Shaklee

Testimoni Set D Shaklee

 

 

 Testimoni 2: Set D Shaklee: Set Kecantikkan terbaik

 

Testimoni Set D

Testimoni Set D

 

 

Alhamdulillah, memang terbukti berkesan kan? Pengguna pertama hanya menganmbil Set D sahaja untuk rawatan kulit, kerana kulitnya tiada banyak masalah. Namun, pengguna kedua mengambil Set D + ESP +GLA. ESP diambil bagi mempercepatkan menghilangkan parut jerawat. Manakala GLA pula berfungsi menstabilkan hormon dalaman, supaya hormon stabil dan dengan itu, jerawat juga semakin kurang. Bila dalaman bersih dan sempurna, kulit kita juga akan menjadi cantik dan berseri! 

 

Lebih banyak testimoni boleh dilihat DI SINI

 

Pada anda yang berminat mendapatkan Set D Shaklee: Set Kecantikkan terbaik ni, jangan segan hubungi saya ya. Saya akan beritahu suplemen apa yang perlu anda ambil berdasarkan keadaan kulit anda. 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Set D Shaklee: Set Kecantikkan Terbaik

  1. Pingback:[TIPS] Kulit Kusam dan Jerawat, atasi dengan Set D Shaklee | Miracle Vitamins

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: