Carotomax Shaklee suplement terbaik mata. Jika anda mengalami salah satu simptom di bawah, suplement Carotomax wajib untuk anda amalkan setiap hari.   Simptom-simptomnya: Mata semakin kabur dan power cermin mata semakin meningkat Mata anda silau pada waktu malam atau pada cahaya terang Doktor mengesahkan anda mengalami masalah katarak[…]

Read More

Hangatkan hubungan suami isteri ? Macam mula-mula kahwin dulu? Boleh ke?   Mestilah boleh.. Dan semestinya perlu ada usaha.. maklumlah usia pun dah meningkat, hormon berubah, hubungan suami isteri juga sedikit banyak mesti berubah kan..   Untuk yang mengalami perubahan dan berasa hubungan suami isteri semakin dingin, janganlah[…]

Read More

Alhamdulillah, Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee makin mendapat sambutan ramai. Mana taknya, mak-mak kita yang selalu sakit lutut, sakit pinggang dan bahagian-bahagian yang melibatkan sendi terutamanya, sangat lega selepas mengambil AJHT. Bagaimana AJHT Shaklee membantu sakit sendi ? AJHT Shaklee mengandungi nutrien kesihatan-sendi yang direka khusus untuk kesihatan[…]

Read More

Masalah kesuburan lelaki? Benarkah masalah kesuburan boleh berpunca daripada lelaki? Ya, sememangnya boleh jika pasangan masih tidak berjaya menimang cahaya mata. Ada kemungkinan masalah kesuburan berpunca daripada isteri, suami atau kedua-duanya sekali.   Namun seringkali masalah kesuburan dikaitkan dengan wanita, berikutan lumrah lelaki yang agak ego untuk menjalani[…]

Read More

Vivix, satu-satunya suplemen di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. Vivix sangat bagus untuk merawat penyakit 3 serangkai iaitu penyakit kencing manis, penyakit jantung dan darah tinggi. Jika anda atau ibu bapa anda menghidap penyakit 3 serangkai ini, jangan bimbang, vivix boleh membantu. Cuma kali ni saya nak[…]

Read More

Gembira rasa hati bila customer yang mengamalkan Shaklee memberitahu saya yang hubungan intim suami isteri semakin baik. Yang dah lama kahwin tu, rasa macam baru je kahwin. Yang baru pula, terasa seperti malam pertama gitew. hehe.. So apa rahsia vitamin Shaklee menghangatkan hubungan intim suami isteri tu?  […]

Read More

Gastrik sering dijadikan penyebab untuk tidak berpuasa penuh. Pesakit gastrik sering dinasihatkan untuk mengambil makanan tepat pada masanya dan tidak skip jadual makan. Justeru, adakah pesakit gastrik boleh berpuasa?   Sebelum mengulas lebih lanjut, perlu diketahui punca gastrik dan kenapa ia terjadi. Gastrik berlaku apabila selaput dalam perut[…]

Read More

Keputihan sememangnya mengganggu. Keputihan yang banyak menyebabkan wanita sering berasa tidak selesa, gatal-gatal dan kurang keyakinan diri ketika bersama suami. Jika masih belum berkahwin tetapi dah mengalami keputihan, tentulah hati lagi risau. Berikut ialah tips menghilangkan keputihan buat tatapan anda semua..   Tips Menghilangkan Keputihan: Pastikan miss V[…]

Read More

Salam semua.. hari ni nak bercerita tentang sembelit, maklumlah musim perayaan ni, ramai yang makan macam-macam, sampai perut pun naik sebu dan sembelit. Sembelit berlaku apabila anda susah membuang air besar, kerana sebab-sebab tertentu seperti najis terlalu keras dan anda jarang membuang air besar. Ramai orang keliru bila[…]

Read More

Alhamdulillah.. hari ni saya nak bercerita tentang alfalfa yang dapat mengurangkan masalah keputihan. Dan ramai juga yang telah hampir sembuh sepenuhnya setelah mengambil alfalfa secara konsisten.  Dan apa yang lebih menarik, bagi wanita-wanita yang mengalami masalah “kering” ketika bersama suami atau dengan kata lain kurang pelincir, alfalfa dapat[…]

Read More

Semalam saya telah menulis tentang masalah rambut gugur di kalangan ibu-ibu yang baru lepas bersalin. Antara punca utama ialah perubahan hormon yang berlaku kepada ibu semasa mengandung dan selepas melahirkan. Walaupun masalah ini perkara biasa bagi ibu-ibuyang baru melahiran, namun ia sememangnya merimaskan. Jika tak atasinya, keguguran rambut[…]

Read More

Ramai ibu yang merungut, kenapa rambut mereka banyak gugur selepas bersalin. Dan rata-ratanya sangat risau, yelah rambut kita je yang memenuhi lantai rumah dan bilik air. Kalau orang-orang tua cakap, biasalah..bila bayi dah start menyembur, rambut ibu akan mula gugur.. Betul ke? Jom kita tengok senarionya..   Keadaan[…]

Read More

Dalam menjalani kehidupan harian yang sibuk dan serba pantas, ramai yang mengadu pada saya badan cepat letih, lesu, tak bermaya dan bila pulang dari kerja pada waktu petang memang dah tak larat nak buat apa. Antara 7 Punca Badan Lemah, Letih, dan Cepat Mengantuk Serta Cara Mengatasinya ialah: Tidak[…]

Read More

Artikel yang lepas saya ada berkongsi tentang apa itu keputihan.. Dan sebenarnya jika keputihan ni tidak dirawat ia boleh membawa bahaya. Kali ni saya nak berkongsi pula testimoni seorang dari pengguna Shaklee yang telah dapat merawat keputihannya melalui pengambilan alfalfa. Ni testimoni yang dikongsi oleh beliau.. disebabkan testimoninya[…]

Read More

Wah.. dasyat tajuk di atas.. Perasaan kembali muda 10 tahun???  Betul ke? Testimoni kali ni datangnya dari suami saya sendiri.. Rasa macam tak percaya je, sebab dulu dia lah yang paling susah makan vitamin, tapi sekarang,vitamin yang dia ambil lebih banyak dari saya..hehe.. Percaya tak? Walaupun mula-mula dulu[…]

Read More