House

Adakah anda mencari produk Shaklee di sekitar Gombak? Saya adalah pengedar sah Shaklee Gombak. Bertempat di Sri Gombak, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee yang anda inginkan.    Jika anda pertama kali ingin mencuba produk Shaklee.. suka saya nyatakan yang produk Shaklee ialah produk yang 100%[…]

Read More

Bila meningkat usia, sakit pinggang dan lenguh kaki merupakan masalah biasa. Ramai antara kita yang menghadapi masalah sakit pinggang, sakit lutut ketika solat, kebas kaki di waktu malam dan tak kurang juga ada yang mengalami kejang atau tarik mengkarung ketika tidur.    Apa yang menyebabkan masalah ini sering[…]

Read More

Beberapa hari lepas tak tahu nak buat pencuci mulut apa untuk berbuka. Bila teringatkan ada lebihan jagung manis dalam peti ais, terus teringatkan puding jagung. Puding jagung ni antara favourite yang saya mesti cari di bazar Ramadhan setiap kali berpuasa. Kali ni kita buat sendiri aje di rumah[…]

Read More

Assalamualaikum.. hari ni saya nak share cara kurus mudah dengan Shaklee. Sememangnya tak mudah nak kurus ni, sebab secara asasnya kita kena kawal pemakanan kita. Tapi, dengan bantuan suplemen Shaklee, inshaAllah ia membantu proses menguruskan badan kita dengan lebih mudah dan cepat   Mahal ke suplemen kurus Shaklee[…]

Read More

Anda mencari peluang bisnes dari rumah? Tak kisahlah anda seorang yang bekerja atau suri rumah sepenuh masa, pastinya ingin mencari peluang bisnes dari rumah kan?   Dengan perbelanjaan besar hari ini, serba serbi mahal, bawa duit rm 100 ke pasar pun boleh dibilang dengan jari berapa barang je[…]

Read More

Kelebihan dan testimoni Vitamin C Shaklee. Hari ni saya nak cerita tentang Vitamin C Shaklee. Apa yang bestnya Vitamin C Shaklee ni sampai asyik habis stok je walau baru je Shaklee restock?   Baru-baru ni 30 000 Vitamin C Shaklee habis dalam masa 2 hari tau. Memang ramai[…]

Read More

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan kepada semua. Alhamdulillah..2 hari dah kita berpuasa. Disebabkan PKP ni, ramai di kalangan kita mencuba pelbagai resepi baru untuk juadah berbuka. Hari ni saya nak berkongsi resepi tepung pelita gerenti jadi untuk anda cuba.   Kenapa saya katakan resepi tepung pelita gerenti jadi? Sebabnya pertama[…]

Read More

~ Pengalaman Placenta Previa Episod 5 ~   Sungguhlah hospital bukan tempat yang sesuai untuk didiami lama-lama. Berkampung di hospital menyebabkan antibodi saya lemah.   Sekejap-sekejap batuk, sekejap-sekejap selsema. Lebih malang lagi, 3 hari sebelum operation, saya demam panas, batuk teruk dan selsema.   Masa ni doktor, doktor[…]

Read More

Manusia sangat memerlukan syafaat apabila mereka dihimpunkan di Padang Mahsyar kelak. Tiada seorang manusia pun yang terlepas daripada melakukan dosa kecuali Nabi Muhammad SAW.   Syafaat bererti memohon pertolongan pada saat memasuki syurga Allah SWT. Ada beberapa syafaat yang boleh diperoleh manusia dan salah satunya adalah syafaat daripada[…]

Read More

Hari ni saya nak berkongsi kebaikkan dan testimoni Omega Shaklee. Omega ialah minyak ikan paling tulen di dunia, yang memberi banyak manfaat untuk seisi keluarga, tak kiralah sama ada untuk ibu bapa atau untuk anak-anak. Seawal usia 1 tahun, anak kita dah boleh diberikan Omega Shaklee untuk kesihatan[…]

Read More

Assalamualaikum sahabat semua.. hari ni saya terpanggil nak merakam pengalaman membeli-belah semasa PKP ni. Ye lah, ini pengalaman pertama negara kita menghadapi ujian sebegini. Pengalaman pertama juga bagi kita berhadapan dengan virus merbahaya Covid-19 dan terpaksa melalui Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) sebegini.   Hari ini bukan kali pertama[…]

Read More

Assalamualaikum.. Alhamdulillah semalam berjaya juga buat ais krim Malaysia ala Magnum yang lama dah viral ni. Almaklum masa PKP ni, bebudak ni mengunyah je kan. Terpaksalah ibu merajinkan diri.    Resepi Ais Krim Malaysia Magnum viral gerenti sedap ni saya dah ‘adjust’ supaya bahannya mudah dan murah, dan[…]

Read More

Anda pencinta Vivix? Mencari Vivix harga murah ? Jangan gusar.. kami ada penyelesaiannya.. Comfirm harga ni harga paling murah di pasaran dan semestinya dari pengedar yang sah.   Bagaimana nak dapatkan Vivix harga murah? Mudah je.. anda beli 2 botol, anda terus LAYAK mendapat HARGA AHLI, dapat FREE[…]

Read More

Marhaban ya Ramadhan.. Lagi beberapa hari lagi kita akan menjejaki bulan Ramadhan. Bulan yang ditunggu-tunggu..bulan yang membawa ‘hadiah’ dari Allah berupa bonus pahala, rahmat, keampunan dosa dan lain-lainnya.   Marhaban Ya Ramadhan.. mungkin tahun ini puasa kita berbeza dari tahun-tahun sebelumnya. Tiada lagi lantunan suara imam bertarawih di[…]

Read More

Anda peniaga online? Atau baru nak berjinak-jinak dalam bisnes online ni? Pastinya bisnes online bisnes yang seronok untuk diceburi. Kita tak perlu banyak keluar rumah, kecuali untuk menghantar barang ke rumah pelanggan atau pos barang. Namun cabaran bisnes online tetap ada.   Apa cabaran bisnes online? Pada saya[…]

Read More

Assalamualaikum.. kurang 2 minggu lagi kita akan menyambut Ramadhan. Dalam kegembiraan menyambut Ramadhan, jauh di sudut hati, sayu sebenarnya, memandangkan kali ini Ramadhan kita pasti berbeza dan tak sama seperti tahun-tahun sebelumnya.   Walaupun begitu, ibadah wajib ini tetap wajib diteruskan dengan hati terbuka walau dalam keadaan apa[…]

Read More

Pengalaman Placenta Previa : Episod 4   Hari pertama di hospital..   Bangun pukul 6.15 pagi, masuk bilik air untuk mandi. Tak lama lepas tu dengar nurse bising-bising panggil keluar, doktor datang katanya.   Eh awal pulak doktor ni datang subuh-subuh ni. Bergegas mandi, bila keluar, doktor dah[…]

Read More

Anda migrain? Sering sakit kepala? Adakah sakit kepala anda itu dikategorikan sebagai migrain? Mari kita lihat apa itu migrain dan cara mengatasinya   Migrain ialah sakit kepala yang kerap berulang, biasanya berlaku di sebelah kepala sahaja. Adakalanya ia bermula di sebelah kepala, kemudian merebak ke seluruh bahagian kepala.[…]

Read More

Adakah anda mencari immune booster terbaik? Saat negara dan seluruh dunia diserang Covid-19, pasti kita sedikit gentar berdepan dengan masalah ini. Bimbang, risau, mencari-cari apa makanan terbaik yang kita boleh berikan pada anak-anak kita untuk mengelakkan jangkitan virus Covid-19.    Ada yang mengatakan bagus sangat makan bawang putih,[…]

Read More

Assalamualaikum.. baru-baru ni saya ada mencuba resepi laksa Johor yang mudah dan sedap. Murah juga! Itu paling penting, sebab dalam keadaan kita PKP ni tak boleh boros.. kena berjimat cermat kan..   Resepi Laksa Johor yang mudah dan sedap ni hanya menggunakan rencah utama, satu tin sardin kecik[…]

Read More
Call Now Button Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.